התחברות הרשמה

רצתי 3.7 קילומטר בחצי שעה זה הרבה?

14 ביוני 2021, 21:02
ריצה    
6 תשובות
כן זה מעולה כל הכבוד
ע
עֲיִיפָה
יפה מאוד
Ben
שואל השאלה:
תודה יפים שלי!!
L
Lconic
שואל השאלה:
למה איטי? אוף כמה מומלץ?
L
Lconic
שואל השאלה:
3000?
L
Lconic
שואל השאלה:
נו אז עשיתי יותר לא?
L
Lconic
באותו הנושא:
רצתי חצי קילומטר בחמש דקות זה טוב??
אם רצתי 8 קילומטר ב 30-35 דק זה הרבה זמן/ קצת/ רגיל?
זה טוב אם אני בן 13 וחצי ורצתי חצי מרתון (21 קילומטר)?
אני רצה 7 דקות לקילומטר (בסך הכל 6 קילומטר) זה טוב?
רצתי 3 2 וחצי קילומטר בחצי שעה זה טוב?
אם רצתי קילומטר וחצי ב6.5 דקות זה טוב?
זה טוב שב25 דקות אני רצה 3 וחצי קילומטר?
אם רצתי 10 דקות במהירות 8 כמה קילומטר רצתי?
רצתי חצי שעה 5 קילומטר כמה קלוריות שרפתי?
רצתי 7 קילומטר, זה הרבה או סביר?
רצתי הרבה והלכתי קצת כמעט 7 קילומטר זה טוב?