7 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי אז אני לא במצב רע
חחח את רק בת 17 הרוב עושים לא בשנייה שאפשר הם מחכים קצת.
שואל השאלה:
חחח נכון פשוט כל החברות שלי כבר עברו טסט ורובן בשיעורי נהיגה ורק אני לא
16.5.כעת עושה שיעורים
20
עדיין לא התחלתי חחח
אח שלי ב18 וזה נוראי
n!