7 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי אז אני לא במצב רע
אוקיי אז אני לא במצב רע
חחח את רק בת 17 הרוב עושים לא בשנייה שאפשר הם מחכים קצת.
שואל השאלה:
חחח נכון פשוט כל החברות שלי כבר עברו טסט ורובן בשיעורי נהיגה ורק אני לא
חחח נכון פשוט כל החברות שלי כבר עברו טסט ורובן בשיעורי נהיגה ורק אני לא
16.5.כעת עושה שיעורים
20
עדיין לא התחלתי חחח
אח שלי ב18 וזה נוראי
באותו הנושא: