8 תשובות
זה מקצוע נחשק
ומקבלים הרבה כסף
בסטי את יודעת כמה כסף עושים מזה סתמי
אנונימית
קודם כל כמו שאמרו מקבלים המון כסף מזה.
ודבר שני זה נראה מגניב כל המכשירים וזה מגניב לטפל באנשים שיש לך את הסמכות לזה.
אנונימית
אוי איכס זה פשוט מגעיל כי צריך להגיד לאנשים כל שנייה שיפתחו את הפה שלהם ולפעמים נושכים אותך. וגם זה נורא מגעיל לראות מה הולך לאנשים בשיניים ועוד עם האור שבכלל מראה את כל הזוועות!!
אנונימית
אני
לא כל פה של מטופל הוא מסריח ומזוהם ורקוב אני עובדת בתור סייעת רופא שיניים ולרוב מי שהפה שלו מזוהם זה מבוגרים,והיה לנו רופא מנהל שהיה רופא של המבוגרים בלבד (אפשר לבחור באיזה אוכלוסייה לטפל כי יש רופא רק של מבוגרים בגלל שהוא מתעסק בתותבות) ושאר הרופאים אצלנו קיבלו רק צעירים שלרוב השיניים היו נקיות כי הם בחרו לא לעסוק בתחום של תותבות וכל העניינים של המבוגרים ולשם אני מכוונת
חוץ מזה שמקבלים המון כסף בתחום ואני אישית מתחברת למקצוע
ובת כמה את ובאיזה גיל התחלת לעבוד בזה ? כי את נראת ממש צעירה חחח
אנונימית
בת 23 ותודה
התחלתי בגיל 20 קורס סייעות אחרי צבא