יש לי בערך 4 אלף שקל חסכונות. הטאבלט הישן שלי כבר ממש תקוע, הוא אצלי 4 שנים, ואני חייבת חדש ללימודים. וטבאלט חדש עולה 4100 ויש לי פלאפון שהוא אצלי שנתיים, אבל הוא ממש טוב. עדיין עובד מצויין. אבל אני חשבתי פשוט לחדש כי עבר כבר הרבה זמן והוא הפסיק לקבל עדכוני תוכנה. הפאלפון החדש עולה 3900