19 תשובות
למה את מרגישה ככה?
שואל השאלה:
אין לי חברים אני לבד אני בדיכאון
אין לי חברים אני לבד אני בדיכאון
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי כלכך משמעות כזה ואני רוצה למצוא אותה אני לא יודעת איך
אין לי כלכך משמעות כזה ואני רוצה למצוא אותה אני לא יודעת איך
אנונימית
צריך ליזום.. למה בלימודים לא הרגשת ככה?
או וואו מצטערת לשמוע :((
אממ הייתי מציעה לך לנסות להכיר או משהו כזה
אממ הייתי מציעה לך לנסות להכיר או משהו כזה
שואל השאלה:
כי בלימודים לפחות הייתה שגרה עכשיו אין אני לבד בבית
כי בלימודים לפחות הייתה שגרה עכשיו אין אני לבד בבית
אנונימית
אולי תזמי פעילויות?
^^^ מה הקשר נתחיל מזה שלהיות חבר של בן אדם רק בגלל המראה החיצוני שלו זה מזעזע בעיניי, דבר שני יש המון בנות מהממות שאין להן חברים
שואל השאלה:
שום דבר לא מספק אותי שום דבר לא יגרום לי להרגיש שמחה זה סוג של ריקנות אני לא יודעת איך למלא את החור הזה
שום דבר לא מספק אותי שום דבר לא יגרום לי להרגיש שמחה זה סוג של ריקנות אני לא יודעת איך למלא את החור הזה
אנונימית
שתיזום פעילויות עם ילדים שהיא אולי לא חברה טובה שלהם אבל מכירה מהבית ספר וזה
אמ
כל אחד יכול לתת לחופש הגדול משמעות שונה.
מקווה בשבילך שתוכלי למצוא לזה משמעות יותר טובה.
אם את צריכה משהו, את תמיד מוזמנת לשלוח הודעה.
כל אחד יכול לתת לחופש הגדול משמעות שונה.
מקווה בשבילך שתוכלי למצוא לזה משמעות יותר טובה.
אם את צריכה משהו, את תמיד מוזמנת לשלוח הודעה.
שואל השאלה:
אימאלה מה אכפת לי מבנות יפות מה הקשר בכלל כל "הידידים" שלהם רוצים רק לדפוק אותם וללכת זה באמת לא מעניין אותי סליחה
אימאלה מה אכפת לי מבנות יפות מה הקשר בכלל כל "הידידים" שלהם רוצים רק לדפוק אותם וללכת זה באמת לא מעניין אותי סליחה
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה חברים אמיתיים לא "ידידים" שרוצים רק לא יודעת מה לעשות לי
אני רוצה חברים אמיתיים לא "ידידים" שרוצים רק לא יודעת מה לעשות לי
אנונימית
בת כמה את אנונימית?
מזוייף בבקשה תדבר בשם עצמך מה שאתה אומר זה בכלל לא נכון לא יודע איך זה במקום שאתה גר אבל בטח שיש דברים כזה ידידים אמיתיים
אל תעשי את זה .... תנסי להכיר חברים חדשים ותצאי מההרגשה הזאת ותעשי מה שבאלך ואל תקשיבי לאף אחד כ כמו אומרים חיים רק פעם אחת (:
מי אמר שיש יתרון? אני אומר כמו שיש בחורים שכיף להיות איתם וזה ככה יש בחורות כאלו אז ברור שאני ארצה להיות ידיד שלהן
גם אני באותו מצב אשמח מאוד להכיר
הי אנונימית,
אני קורא את מה שכתבת ולא יכולתי שלא להתייחס... נראה שבמעט מילים הצלחת להביע עצב עמוק ואולי בדידות ... איני יודע מה הרקע שהביא אותך להעלות את הדברים, אבל רק יכול לנחש כמה קשה זה להעביר את הימים בבכי לבד...
יקרה, ראיתי שכתבת שאין לך חברים אמיתיים, אבל האם שיתפת בן משפחה או אדם שאת יכולה לסמוך עליו בעצב ובתחושות שעוטפות אותך? לעיתים השיתוף יכול לסייע ולהקל...
אני גם רוצה להציע לך, להכנס לצא'ט האנונימי של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) בה אני מתנדב... בצ'אט תוכלי לשתף בכל דבר שיושב על ליבך... בקצב שלך ובמה שתבחרי... אנחנו נקשיב, נתמוך וננסה לעזור כמה שנוכל...
שלך,
מתנדב סה"ר
אני קורא את מה שכתבת ולא יכולתי שלא להתייחס... נראה שבמעט מילים הצלחת להביע עצב עמוק ואולי בדידות ... איני יודע מה הרקע שהביא אותך להעלות את הדברים, אבל רק יכול לנחש כמה קשה זה להעביר את הימים בבכי לבד...
יקרה, ראיתי שכתבת שאין לך חברים אמיתיים, אבל האם שיתפת בן משפחה או אדם שאת יכולה לסמוך עליו בעצב ובתחושות שעוטפות אותך? לעיתים השיתוף יכול לסייע ולהקל...
אני גם רוצה להציע לך, להכנס לצא'ט האנונימי של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) בה אני מתנדב... בצ'אט תוכלי לשתף בכל דבר שיושב על ליבך... בקצב שלך ובמה שתבחרי... אנחנו נקשיב, נתמוך וננסה לעזור כמה שנוכל...
שלך,
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: