19 תשובות
כן
לא אנחנו לא כלבים שצריכים רסן ואם זה יחזור אני לא ישים מבחינתי לשלם מלא קנסות אני לא ישפיל את עצמי עם הרסן הזה
אנונימי
ללא ספק
כן והכל בגלל בנט.
אנונימי
בנט זה אח
אנונימי
האמת שלא חשבתי שיחזור.
כרגע בגלל שהמצב החמיר, יכול להיות שכן
לא.
יש סיכוי
צריך לקחת תחוק לידיים ולא לתת למשרד השחיתות לדחוף לנו חומרים מסוכנים ולא להקשיב בסוף אנחנו קובעים תחוק אם הרוב לא ישימו מסכה החוק לא יוכל להתקיים
אנונימי
יאפ
כן,גם החזירו את המסיכות במקומות.סגורים
^ מי אמר? איפה יש הודעה רשמית?
אנונימית
היי אני מהעתיד
וכבר חזר :(
אבל רק במקומות סגורים
אכן. אנשים חוזרים מחול ומשקרים לגבי תוצאות בדיקה כי אנחנו ישראלים אז מותר לנו הכל וככה נכנסים מוטציות חדשות ואנחנו נחזור למה שהיה כי יש פה אנשים חסרי התחשבות שגם טסו למרות הסיכון וגם לא נכנסו לבידוד.
צריך להודות לממשלה הקודמת והאנשים שגרים פה.
איזה כיף לנו
למה אתם מאשימים ראש ממשלה שנמצא כולה שבוע בתפקיד? נראה לי שכן אני עדיין הולכת עם מסכות
זה רק עניין של זמן עד שזה יחזור.