5 תשובות
את טוובה בלימודים?
שואל השאלה:
כן אני טובה בלימודים אין לי למי לעשות ביביסטר וסורי אבל אין לי זמן לחקות עד גיל 14 זה ממש דחוף: ( אולי לנקות את האוטו של ההורים או של השכנים זה טוב?
אני מסכים עם תגובה 3. תחכי לגיל המתאים (13, 14) ותתחילי לעבוד:)
את בת 11, אסור לילדים בגיל כזה לעבוד. תחכי עד גיל 14 ותוכלי
תגידי להורים שלך שיסמסו לחברים שלהם יש ילדים קטנים וכך תוכלי לעשות בייביסיטר תביאי את הפאלפון שלך ותתכתבי עד שהם באים זה לוקח את הזמן
באותו הנושא: