9 תשובות
אני די בטוח שזה לא יקרה אבל אם כן, אז נראה להם מאיפה משתין הדג
יהיה בלגן ענק
תהיה מלחמה
ככה או ככה הטילים שלהם לא עושים הרבה נזק אז לא באמת יקרה משהו קיצוני, אבל גם אם רבע מטוס יהרס ישראל תיקח את זה ברצינות(מקווה).
לחמאס אין טילים, יש להם רקטות
זה לא מדויק ואי אפשר לכוון את זה למרחקים כאלה גבוהים
ויש לנו גם כיפת ברזל ואם נזהה שזה מכוון לנתב"ג, נפוצץ את הרקטה
בעייתי אבל הם לא יכולים נתב"ג זה מקום ענק והטילים שלהם זה כלום בתקווה שהם יפגעו שם
נתבג יתפוצץ
אנונימי
אז היה נתבג 2 חח
לא יהיה נתבג