11 תשובות
זה קורה לי מלא גם עם "לבנים" פשוט להתעלם ולהמשיך הלאה
לא קשור לאתיופי
גם אצלי חשבו מלא שאני עובד במקום כשאני לא
זה לגיטימי התנצלת וזהו זה מספיק
למה שתרגישי רע?
זה הייתה טעות מלא פעמים חשבו שאני עובדת איפשהו או משהו זה לא כזה ביג דיל
לא נורא,זו הייתה טעות
אין על מה להרגיש רע כולה התבלבלת
אנונימית
להקריב קורבן
נו באמת מה אתה כבר יכול לעשות
אנונימית
זה לגיטימי לגמרי... קורה לכולם
שאלתי סתם מישהי עם היא עובדת שם ומסתבר שלא.
זה שהוא היה אתיוםי לא אומר כלום כל עוד לא חשבת בגלל שהוא אתיופי אז הוא יעבוד בתור מוכר
גזען מסריח טוב שאתה מרגיש רע
אנונימית
זה קורה הכל טוב
אתה אמור להרגיש רע.
על סמך מה קבעת שהוא עובד שם?
זה דבר שקורה למלא שחורים אז מין הסתם שהוא יקח את זה קשה
אנונימית
מה הקשר??
כל הזמן פונים אליי וחושבים שאני עובדת בחנות ורני לבנה מה שנקרא!
דיי לקחת כל דבר קשה כלכך