12 תשובות
מצחיק הכי
לא אדיש
כזה שיבוא ויזום שיחה
ומבחינת מראה זה אישי אבל לי עובד
שיער חום לא קצר מידי (!) ועדיף מתולתל
אני פחות אוהבת מלא קוביות
אחראי, אמיץ, כנה, אכפתי, לא פוזאיסט
לדעתי לפחות
שואל השאלה:
חתיך זה גם אופי??
אנונימי
חתיך זה תואר
לא אופי
שואל השאלה:
אבל רשמת תכונות אופי
אנונימי
כי יותר אכפת לי מאופי
אם יש מישהו חתיך אבל אין שכל ומתנהג כמו ילד קטן, אני אסתובב 180 מעלות ואלך
חיוך יפה (שיניים לבנות ישנות וגומות)
ביטחון
מצחיק
קו לסת
גבוה
לא נראלי הגיוני שדברים חיצוניים קשורים למה יהיה האופי שלו אז ....
שואל השאלה:
אני האנונימי עם המינוסים -
על מה המינוסים? כל מה שרשמתי זה אמת, קשה לכם פשוט לקבל את האמת בפנים.
לא מכיר חתיך שהוא שמן בגובה 1.60 עם פרצוף עקום
אנונימי
שואל השאלה:
חח התבלבלתי בשאלה.. גדול
אנונימי
שואל השאלה
אתה לא יכול להגדיר מישהו אחד כחתיך
כי יופי זה דבר משתנה
חברות שלי צוחקות עליי שהטעם שלי בגברים הם כמו אנדי בירסק ופיטר סטיל
ואני צוחקת עליהן שהן אוהבות אנשים שנראים כמו פאקינג אבא שלהן
זה דבר מאוד משתנה
מראה: פנים יפות, מטופח, גוף טוב מעלה הרבה (שזה אומר מבחינתי כמה שיותר שרירי, אף אחד לא באמת יהיה שרירי יותר מדי בעיני בלי לקחת סטרואידים, ולא שמן).
אופי: לב טוב, דואג לילדים \ חיות, מצחיק, חכם, עם שאיפות וכו'

דרך אגב זה השתנה פעם היה לי הרבה פחות אכפת מגוף כל עוד הוא לא שמן אבל מאז גיל 16 שרירי מעלה (:
אנונימית