3 תשובות
אני משתמשת גם בb6 וb2 לפעמים גם בכל הגדלים, כי יש לפעמים בציור עצמו חלקים שלפעמים צריך להדגיש יותר, ולפעמים צריך לעשות חלש ודק יותר .. אי אפשר להשתמש בציור רק בסוג אחד של עיפרון
שואל השאלה:
כן אבל איך להיפטר מהקווים??
כן אבל איך להיפטר מהקווים??
אנונימית
b1-b9
h1, h2
hb
עט עיפרון
וטוש לבן
*ממליצה בחום לעשות הארות עם מחק פחם!
h1, h2
hb
עט עיפרון
וטוש לבן
*ממליצה בחום לעשות הארות עם מחק פחם!