15 תשובות
*נמלים
לא
לא
אנונימי
זה קצת נרקיסיסטי..
אנונימית
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימי
כן, בדיוק כמו שלא שורפים פינגווינים שורף נמלים שכמותך!
לא אבל סהכ תחביב מעניין
כי באיזה עולם זה נורמלי לשרוף נמלים סתם ככה
אנונימית
ברור
למה שתעשה את זה
אנונימית
זה תמיד בסדר לשרוף דברים, למרות שאם זה הדברים חיים ובכמויות גדולות זה לא מאוד נחמד
אתה יכול לשרוף עלים פרחים ודברים לא חיים?
לשרוף דברים זה כיף
אתה יכול לשרוף עלים פרחים ודברים לא חיים?
לשרוף דברים זה כיף
צריך להתקדם ולשרוף משהו יותר גדול
מומלץ אפילו
לאנונימית
התכוונת סדיסטי?
התכוונת סדיסטי?
כןן התכוונתי סדיסט^
אנונימית
כן רק פסיכופטים לא שורפים
זה איום ונורא.
אתה היית רוצה שישרפו אותך ?
אתה היית רוצה שישרפו אותך ?
באותו הנושא: