7 תשובות
התגובה שלך מייבשת נשמה
הגבת דיי מייבש אין איך להסביר פשוט תדמייני את זה שנייה הפוך , מה יש לענות לכנל? תרשמי חחח חיים שלי אתם או משהו שלא גורם לך להיות יבשה וגם לא יעבדו עלייך (למרות שאם זה הדרך שלהם לעבוד עלייך הם דושים רציניים)
שואל השאלה:
מה הכוונה בדושים סליחה על הבורות.. וחוץ מזה שגם אם זאת הייתה תשובה מייבשת מה הסיבה לא לפתוח אפילו את ההודעה..
אנונימית
דושים זה כאילו מניאקים שלא מגיע להם בכלל שתדברי איתם אני מבינה אותך הייתי לפני שנתיים במצב שלך בדיוק והטיפ שלי זה פשוט להשתחרר ולא לחשוב על עם עובדים עליי הם לא הם ככה הם זה פשוט לזרום ומקסימום הם יגידו סתם מה נראלך תרשמי להם חחח איזה חמודים אתם אני מתה וזהו באמת אין מה להילחץ , ובנוגע לקטע הראשון זה בתם כנראה היה בלי מחשבה שהם לא פתחו כי אין מה לענות על זה
שואל השאלה:
כדי לי לשאול אותו בווצאפ מה הקטע של הריפלי הזה שהוא שלח לי?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל מה מייבשש סתם מעניין אותי לדעת כי אני באמת לא רואה מה מייבש הם יכולים לעבוד עלי אז לא רציתי לצאת סתומה אז לא עניתי בצורה מתלהבת
אנונימית
שואל השאלה:
חשוב לי לציין הם שלחו מחשבון אחד וזה החשבון של ילד שאני דיי מחבבת
אנונימית