4 תשובות
לא חושבת.
לא נראה לי שאמרו משהו.
לא שזכור לי
לדעתי אם הם לא התערבו בזה אז הם יהיו בסדר עם לבוא לפה
למרות שזנ עדיין לא אומר שנהיה חלק מהטור שלהם מי יודע
לדעתי אם הם לא התערבו בזה אז הם יהיו בסדר עם לבוא לפה
למרות שזנ עדיין לא אומר שנהיה חלק מהטור שלהם מי יודע
לא שמעתי שהם אמרו משהו והאמת אני אתאכזב אם כן
באותו הנושא: