6 תשובות
לא טיפשי והגיוני מה זה משנה איפה את
תהני לך שם לכי לעשות בכדור
בהצלחה
בהצלחה
לאו דווקא. תשלבי, שתוכלי להנות.
לדעתי זה לא טיפשי בכלל, הם גם מקנים לך חופש במידה מסוימת, לא?
את נהנת מזה ומוצאת מקום מנוחה בתחביבים האלו רוב הסיכויים.
יכולה להגיד מניסיון אישי ששכחתי את הספר שלי בבית כשנסעתי לאילת והתחרטתי על זה, היה חסר לי מאוד.
את נהנת מזה ומוצאת מקום מנוחה בתחביבים האלו רוב הסיכויים.
יכולה להגיד מניסיון אישי ששכחתי את הספר שלי בבית כשנסעתי לאילת והתחרטתי על זה, היה חסר לי מאוד.
שואל השאלה:
כן כי תמיד אמא שלי אומרת לי קצת להשתחרר מזה
כן כי תמיד אמא שלי אומרת לי קצת להשתחרר מזה
אנונימית
כן, במידה מסוימת צריך להעביר זמן עם חברת אנשים אין מה לעשות עם זה,
אבל גם לפנות זמן לעצמך זה חשוב.
אבל גם לפנות זמן לעצמך זה חשוב.
באותו הנושא: