8 תשובות
כן.
כן בטח
תלוי מתי נולדת
כשאח שלי היה בכיתה יא כבר בפברואר היה לו 17
אני אעלה בגיל 15 ורק שלוש שבועות אחרי יהיה לי 16
בקיצור תל החודש שנולדת בו
סיימתי י"ב

רק בספטמבר יש לי 18
זה הגיוני מאוד
כן, בוודאי.