8 תשובות
כן
כן
כן.
כן בטח
תלוי מתי נולדת
כשאח שלי היה בכיתה יא כבר בפברואר היה לו 17
אני אעלה בגיל 15 ורק שלוש שבועות אחרי יהיה לי 16
בקיצור תל החודש שנולדת בו
תלוי מתי נולדת
כשאח שלי היה בכיתה יא כבר בפברואר היה לו 17
אני אעלה בגיל 15 ורק שלוש שבועות אחרי יהיה לי 16
בקיצור תל החודש שנולדת בו
סיימתי י"ב
רק בספטמבר יש לי 18
רק בספטמבר יש לי 18
זה הגיוני מאוד
כן, בוודאי.
באותו הנושא: