9 תשובות
שואל השאלה:
סליחה כתבתי את זה כבר מתסכול והכל היה לי מבולגן ולא יכולתי לחשוב, הוספתי עכשיו
סליחה כתבתי את זה כבר מתסכול והכל היה לי מבולגן ולא יכולתי לחשוב, הוספתי עכשיו
אנונימית
את לא שמנה!!! הם דואגים לך זה הכל
הם רק רוצים לטובתך! דואגים לך!
ואני ממליצה שתוסיפי אזהרת טריגר~
ואני ממליצה שתוסיפי אזהרת טריגר~
שואל השאלה:
הוספתי כבר לפני כמה דקות..
הוספתי כבר לפני כמה דקות..
אנונימית
שואל השאלה:
טוב תודה על כלום אני מניחה, מה אני אגיד
טוב תודה על כלום אני מניחה, מה אני אגיד
אנונימית
אני חושבת שכדאי לך ללכת לטיפול כדי שהרצון עצמו של לא לאכול ירד.
כי זה לא ממש משנה כמה יגידו, זה לא משנה את מה שחושבים... ואז הטיפול רק מקשה.
בשביל זה כדאי לך אולי ללכת לפסיכולוג (או פסיכיאטר ופסיכולוג, תלוי ברמה)
כי זה לא ממש משנה כמה יגידו, זה לא משנה את מה שחושבים... ואז הטיפול רק מקשה.
בשביל זה כדאי לך אולי ללכת לפסיכולוג (או פסיכיאטר ופסיכולוג, תלוי ברמה)
שואל השאלה:
ציינתי שאני כבר בטיפול (פסיכולוג+דיאטנית), אין תוצאות
ציינתי שאני כבר בטיפול (פסיכולוג+דיאטנית), אין תוצאות
אנונימית
אה, מצטערת, לא שמתי לב.
אולי כדאי להחליף פסיכולוג אם הוא לא עוזר, ואם את כל רואה שיפור אז לתת לזה עוד זמן...
אולי כדאי להחליף פסיכולוג אם הוא לא עוזר, ואם את כל רואה שיפור אז לתת לזה עוד זמן...
היי לך
את מספרת על ההרגשה שאיבדת שליטה.. אני רק יכולה לדמיין איך זה מרגיש לחיות בתחושה ששום דבר לא בידיים שלך.. שאולי אין לך מרחב לעצמך וכל דבר שתעשי נמצא תחת זכוכית מגדלת..
אני מזמינה אותך לא להישאר עם התחושות האלה לבד ולפנות אלינו לצ'אט של סה"ר שהוא אנונימי לחלוטין ואנחנו פשוט איתך
מקשיבים למה שאת בוחרת להגיד
אנחנו נחכה לך
שלך
מתנדבת סה"ר
את מספרת על ההרגשה שאיבדת שליטה.. אני רק יכולה לדמיין איך זה מרגיש לחיות בתחושה ששום דבר לא בידיים שלך.. שאולי אין לך מרחב לעצמך וכל דבר שתעשי נמצא תחת זכוכית מגדלת..
אני מזמינה אותך לא להישאר עם התחושות האלה לבד ולפנות אלינו לצ'אט של סה"ר שהוא אנונימי לחלוטין ואנחנו פשוט איתך
מקשיבים למה שאת בוחרת להגיד
אנחנו נחכה לך
שלך
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: