5 תשובות
לא הבנתי על איזה חלק את עצבנית?
שואל השאלה:
תקרא את כל הפוסט
זה פשוט לא הגיוני שאין לה החלטה על הגוף שלה
תקרא את כל הפוסט
זה פשוט לא הגיוני שאין לה החלטה על הגוף שלה
אנונימית
קראתי הכל ואין לי שמץ על מה את מדברת
מישהי שנכנסה להריון וגילו אצלה גידול ואם היא לא תעשה הפלה היא תהיה בסיכון ובשביל לעשות הפלה צריל להגיש בקשה לוועדה שאמורה לאשר את ההפלה הזאת
אגב אני מסכימה עם הדעה שלך אבל אני לא חושבת שדבר כזה יכול לקרות כשמדובר בנסיבה רפואית אז היא לא מגישה שום בקשה וגם אם כן זה יהיה רק מעניין של רשמיות ותמיד יצדיקו לה אותה
באותו הנושא: