8 תשובות
ממש לא רק את
הלוואי וננצח
חיפה חיפה מכבי שלי
שואל השאלה:
הלוואי!
אנונימית
אצילי התותחח
לפחות לא הפסדנו
הייתי במשחק היה אש, חבל שלא הוצאנו יותר,היה צריך לפתוח עם שרי בקישור וחזיזה בכנף ולוותר על עלי מוחמד, נקווה שנעבור אותם אצלם.יהיה לא פשוט..
שואל השאלה:
מסכימה לגמרי,במשחק הבא אני בטוחה שיהיה הרבה יותר טוב,אין על השחקנים שלנו!
אנונימית
ההדחה הזאת רק על בכר, רק הוא אשם! לפתוח במערך פחדני של 3 בלמים ועוד בלי מגנים תוקפים, ולעשות ניסוי כלים עכשיו במשחק בליגת האלופות? אתה מוריד את סאן לספסל ועולה עם גולדברג? אני מאוד מעריך אותו וחושב שהוא המאמן הכי טוב בישראל אבל וזה אבל גדול הוא לא יודע להגיב בזמן למשחקים ומנסה להיות חכם על הכדורגל ולהתחכם ולפעמים עדיף לשחק כדורגל פשוט מאשר להיות חכם. דין דוד שחקן עם פוטנציאל אדיר הוא שחקן צעיר עם לא ככ הרבה נסיון באירופה אז תשלב אותו בהדרגה ולמה לא תעלה עם בן שהר שיש לו יותר ניסיון?. גרשון שחקן בסדר גמור נתן פליאוף לא רע אבל היום היה זוועה אז מה זה אומר על דהן? היה עדיף לפתוח איתו מאשר עם גרשון אותו דבר רז מאיר לא יודע איך החתימו אותו לדעתי מאבוקה היה צריך להישאר רק אלוהים יודע איך ויתרנו עליו המגן התוקף הטוב ביותר שהיה בליגה אבל אולי המגן החדש ירשים בהתקפה. ודבר אחרון רוקאביצה, ימים יגידו אם היה נכון לוותר עליו או שהיינו צריכים להילחם עליו אבל אם רוקאביצה היה נשאר, הסיפור היה נגמר עוד בסמי עם ההחמצות של דוניו ושהר והיינו באים בראש שקט למשחק היום. זהו נקווה לטוב וכבר שיתקנו את הרושם יש להם שהוע הבא 2 מבחנים גדולים אחד בקונפרנס ואחד באלוף האלופים נגד תא.
מסכים עם כל מילה שלך אחי.
שואל השאלה:
צודק לגמרי
אנונימית