18 תשובות
כן.
להעיף אותם מהארץ, בשביל מה כל הכאב ראש הזה, חוץ מזה אם הילד יצא ככה זה חינוך של הורים אל תהיה תמים
חד משמעית
למשפחה יש חלק גדול במעשה משום שהם גידלו את הילד לשנאה ולרצח. אף ילד לא גדל לרצח ללא החינוך החרא של המשפחה
לדעתי הגזר דין הזה אפילו קל מידי
להעיף אותם מהארץ, לאסור אותם, לקחת להם את הכסף, הכל.
מגיע להם
למשפחה יש חלק גדול במעשה משום שהם גידלו את הילד לשנאה ולרצח. אף ילד לא גדל לרצח ללא החינוך החרא של המשפחה
לדעתי הגזר דין הזה אפילו קל מידי
להעיף אותם מהארץ, לאסור אותם, לקחת להם את הכסף, הכל.
מגיע להם
צודק
שואל השאלה:
וגם תחשבו מה העולם יגיד כשהוא יראה שאנחנו הורסים בתים של ערבים, לא מספיק שונאים אותנו כבר?
וגם תחשבו מה העולם יגיד כשהוא יראה שאנחנו הורסים בתים של ערבים, לא מספיק שונאים אותנו כבר?
אנונימי
אז אתה אומר לתת למחבלים לרצוח את העם שלנו ולא לתת להם ולמשפחה שלהם את מה שמגיע להם כי אתה מפחד מהביקורת של כל העולם?
בל קשר למחבלים, לרצות ולחשוב על מה שאחרים יגידו זאת דרך מאוד עגומה לחיות
בל קשר למחבלים, לרצות ולחשוב על מה שאחרים יגידו זאת דרך מאוד עגומה לחיות
כן ברור המשםחה תמיד לרוב שותפה אתה כתבת שטיות
אנונימי
כן. אבל צריך גם לחשוב איך להעניש את המחבל, לא לשחרר אותו אחרי חודש באיזו עסקה...
תלוי עד כמה היא מעורבת, אם נניח מישהו בן 20 אמר למשפחה שהוא הולך לעבוד ובמקום זה הוא הלך לעשות פיגוע אז לא צריך להעניש את המשפחה אבל אם מגלים שהיה בבית נשק או משהו אז כן.
אנונימי
תראה, זה הפתרון הכי טוב, תחשוב והיית מחבל ומוכן למות למען אללה היית מסכים שגם המשפחה שלך תהיה ללא קורת גג? התשובה היא לא. גם אם אתה מוכן להיות "מלאך" לעולם לא תעשה עקידת יצחק מהמשפחה שלך
אני לא טוען לרגע שזה מוסרי מצד עצמו אבל אין לנו שום ברירה
שאר העולפ יכול לקפוץ לנו המחבלים הורגים אנשים הם לוקחים מבנאדם את החיים שלו
את האפשרות לעשות עוד משו אין להם שום זכות לקחת מבן אדם את החיים זה לא התפקיד שלהם הם עושים את זה ממקום רע וסליחה משפחה יקרה שגידלתם ילד חרא מחבל שגדל להרוג יהודים כי הוא חושב שזה יתן לו מקום בגן עדן
כל אחד יכול להיות בפיגוע זה יכול להיות החבר הכי טוב שלך וזה יכול להיות המשפחה שלך או אתה חס וחלילה טפו טפו חמסה אבל תחשוב שאם זה היה קורה היית רוצה נקמה
לוקחים להם את הבית והוא לקח חיים?זה כלום זה פאקינג כלום לעומת מה שהם עושים
יאו שיט יצא לי ארוך זהו בי
את האפשרות לעשות עוד משו אין להם שום זכות לקחת מבן אדם את החיים זה לא התפקיד שלהם הם עושים את זה ממקום רע וסליחה משפחה יקרה שגידלתם ילד חרא מחבל שגדל להרוג יהודים כי הוא חושב שזה יתן לו מקום בגן עדן
כל אחד יכול להיות בפיגוע זה יכול להיות החבר הכי טוב שלך וזה יכול להיות המשפחה שלך או אתה חס וחלילה טפו טפו חמסה אבל תחשוב שאם זה היה קורה היית רוצה נקמה
לוקחים להם את הבית והוא לקח חיים?זה כלום זה פאקינג כלום לעומת מה שהם עושים
יאו שיט יצא לי ארוך זהו בי
צריך להרוס להם את הבית ולגרש את המשפחה שלו, עונש מוות למחבלים זה מיותר כי הוא עושה את זה בשביל למות, זו המטרה שלו
אבל מה ההיגיון שלכם למה שהאישה שהמחבל כנראה לקח בכוח והילדים שלו צריכים לסבול בגללו הוא הכי פחות סובל מזה כי הוא בכלא
"הילד סתם חרא" ומאיפה את.ה חושב.ת שהןא קיבל את החינוך? מאיפה?
כן, ולסלק אותו מהארץ
אני בעד הריסת בית המשפחה של מחבלים+ לתת לאותם מחבלים עונש מוות במקום, ישר כדור בראש.
שיפחדו.
שיפחדו.
באותו הנושא: