4 תשובות
בכלל לא
שולחים אותך לפסיכיאטר כאילו?
בכל מקרה זה לא עניין רציני,ליותר אנשים ממה שאת חושבת יש פסיכולוג
גם אני מטופלת אצל פסיכולוגית דרך הקופח. האמת שזה מדהים ואל תראי את זה בצורה שלילית הם מנוסים ותבואי פתוחה ומוכנה לטיפול ואני מאחלת לך המון בהצלחה
שואל השאלה:
תודה
אנונימית