8 תשובות
חברות שלי מוזמנות לצאת עם אח שלי
אבל לא רק שבאופי הם לא משדרים על אותו גל זה גם יהיה מוזר כי נראה אחד תשני בכל מקום
אבל תכלס אם דבר כזה יקרה לא אכפת לי
שואל השאלה:
בגדול אני יודעת שבין חברות שלי, לאחים שלי לא יקרה כלום כי ההפרשי גילאים פשוט ענקיים זה ליטרלי עשור כל אח ואח שיש לי. אז אני לא יודעת אם היהי לי בעיה או לא
כי אם חברה שלי תיצא עם אח שלי וזה לא יעבוד בנהם יתחיל להיות וויב מוזר ,קנאה ודברים כאלה ובסופו של דבר נתרחק בגלל זה
אנונימית
בואי אני אספר לך סיפור:
אח שלי וחברה טובה שלי יצאו. אחרי תקופה מסוימת הם נפרדו. ומאז חברה שלי לא הייתה מוכנה לבוא אליי הביתה כדי לא לראות אותו
סוף סיפור:)
אנונימית
זה לרוב ההיפך. שאל לא מסכים לחבר לצאת עם אחותו.

אצלי אישית זה פשוט יפר את עיקרון המידור שאני די חי על פיו. אני מניח שלרוב זה הצורך להגן על אחות קטנה
זה פשוט לא
לי אישית זה נורא מפריע.
אם משהו בקשר שלהם ישתבש אני לא רוצה שזה ישבש את החברות שלנו
בנוסף זה מוזר מאוד שחברה שלי תצא עם אח שלי וכשהיא תספר לי על הבן זוג שלה ומה הם עושה וכל מיני כאלה זה אשכרה יהיה אח שלי כאילו לא תודה חח
כי אח שלי פאקינג בן 20 ואני בת 14 אז זה קצת מוזר חח אם הפרשי גילאים היו קטנים אז לא היה לי בעיה חחח