9 תשובות
מזדהה איתך
הולכים לישון?
כנל
אל תישן 24 שעות בערך
אל תישן 24 שעות בערך
זה נטו עניין של רצון עצמי, מחליטים או להישאר ערים כל היום ולישון בלילה, או, פשוט, לישון בלילה, שעות ארוכות, ולהתרגל לשעות קבועות של שינה ויקיצה.
זה קורה לכולם
תזרום עם זה או שתכריח את עצמך לישון
תזרום עם זה או שתכריח את עצמך לישון
לך לישון גם אני ככה אגב
אנונימי
השעה כמעט 5 בבוקר כל מי שמחובר כרגע כנראה מזדהה איתך
בנתיים זה חופש אז פשוט תבלגני את השעות שינה ושבוע לפני הלימודים תסדרי אותם
כנל כל יום הולכת לישון בחמש ארבע
באותו הנושא: