8 תשובות
23:00
אני יכולה לחזור מתי שבא לי , בת 14.
ההורים שלי אף פעם לא הגדירו לי שעות כי הם תמיד סמכו עלי
אני הייתי הולכת לחברות לא מטיילת בעיר. כאילו הייתי באה אליהן אז עד תשע או עשר גג. כי בכל זאת זה גיל קטן ליציאות וטיולים
13
רציני? הם לא נותנים לי אפילו לצאת להליכה שמתחיל להיות חושך אז לחזור בשתיים עשרה
אני בת 13 והם מסכימים לי לחזור הביתה עד שעה 23:30
11
באותו הנושא: