9 תשובות
ובטח גם המשקל לא מאוד איכותי
כי זה משתנה טיפה ביום יום
למה התשובה עם הקקי קיבלה מינוס?
אנונימי
בלי סיבה נראה לי. זה משהו נכון.^
איפסתי לך את המינוס:)
כי המשקל תלוי גם בנוזלים ונפיחות, וזה ממש לא טוב מה שאכלת אתמול, תדאגי לאכול יותר מאוזן ויותר בכללי היום❤
משקל הוא אף פעם לא קבוע, אבל יש מצב שעיכלת משהו בזמן הזה
משקל תמיד משתנה במהלך היום
זה למה מודדים בבוקר
זה למה מודדים בבוקר
אולי נשקלת כשהיה לך קקי בגוף
אנונימי
באותו הנושא: