11 תשובות
אם אתה רוצה לדבר על זה בפרטי או משהן אני פה
שואל השאלה:
כל מה יש לי לומר אמרתי
כל מה יש לי לומר אמרתי
אני מבינה אותך ומזדהה איתך, אני ממש מצטערת לשמוע שזה מה שאתה עובר, אבל תשמע הכל עובר בסוף. אני מבטיחה לך. למרות שזה נראה חסר תקווה זה יעבור. ואתה יכול לדבר איתי בפרטי כל הזמן
שואל השאלה:
17 שנים זה לא תקופה,לבכות כל כמה ימים זה לא תקופה!
17 שנים זה לא תקופה,לבכות כל כמה ימים זה לא תקופה!
שואל השאלה:
לשים חיוך כשאתה לא רוצה זה לא תקופה!
רק לאכול ולהרגיש עצוב וחרד בלי סיבה זה לא תקופה!
משהו דפוק בי
לשים חיוך כשאתה לא רוצה זה לא תקופה!
רק לאכול ולהרגיש עצוב וחרד בלי סיבה זה לא תקופה!
משהו דפוק בי
ממש בא לי לתת לך חיבוק , אתה בן אדם כל כך מדהים
שואל השאלה:
איך את יודעת? את לא מכירה אותי
איך את יודעת? את לא מכירה אותי
אני חושבת שמה שאתה צריך זה לקבל עזרה מבחוץ, כדי שתוכל לצאת מהמצב הזה שאתה נמצא בו. אולי ללכת שוב לפסיכולוג/ית אחר/ת יכול לעזור לך. כשאתה אומר שאין לך שליטה על החיים שלך, למה אתה מתכוון? זה משהו שאתה יכול לשנות? מי מגביל אותך? אם יש משהו שאתה יכול לשנות בחיים שלך וזה תלוי בך, תעשה את זה. עם כל הקושי שיש בלקום ולעשות שינוי ועם כל הפחד, אתה צריך את זה בשביל עצמך. אם יש לך אנשים שאתה מרגיש בנוח לשתך אותם, תפרוק להם ותגיד להם איך אתה מרגיש. אני מאמינה שזה יעזור לך.
תנסה לקחת יותר שליטה על החיים שלך ותמצא את עצמך בתוך כל זה, כשמגיעות המחשבות האובדניות זה מאוד קשה להיפטר מהן ואם אתה מרגיש שאתה צריך עזרה אז אל תפחד לבקש.
כלום לא דפוק בך, זה בסדר להרגיש ככה.
תנסה לקחת יותר שליטה על החיים שלך ותמצא את עצמך בתוך כל זה, כשמגיעות המחשבות האובדניות זה מאוד קשה להיפטר מהן ואם אתה מרגיש שאתה צריך עזרה אז אל תפחד לבקש.
כלום לא דפוק בך, זה בסדר להרגיש ככה.
חיים זה תקופה, הכל בחיים זה תקופות, לפעמים טובות לפעמים פחותתאמין לי גם אני מרגישה כמוך אבל למדתי שהחיים קצרים מידי, אנחנו צריכים למצוא דברים שעושים לנו טוב ולעשות אותם, עוד קצת ותתחיל חיים משלך ותהיה חופשי, אבל עד אז אתה צריך להיות חזק! אתה צריך לבנות את עצמך! אני מאמינה בך ואני אפילו לא מכירה אותך , אבל עצם העובדה שאתה יודע מה מפריע לך, רומז על הפתרון שבדרך. תאמין בעצמך! תחיה את החיים שאתה רוצה לחיות, תהנה מהם. ואם לא נותנים לך לצאת עם חברים וכו אז תבנה לך עתיד בנתיים, תשב ותמצא דברים שאתה אוהב, תחביבים, דברים קטנים כאלה שעושים טוב על הלב.
בהצלחה נסיך❤
נ.ב מחכה להודעה ממך בעוד כמה ימים/ חודשים שבה תכתוב שאתה מאושר.
בהצלחה נסיך❤
נ.ב מחכה להודעה ממך בעוד כמה ימים/ חודשים שבה תכתוב שאתה מאושר.
ותפסיק לחשוב במשהו לא בסדר בך! אתה ילד בגיל ההתבגרות עם הורים קצת קשים.
אני יגלה לך משהו לכל אחד יש מחשבות אובדניות בכל גיל בכל מצב בכל תקופה כמעט לכל אחד יש את הרגעים הקשים האלה שפשוט מרגישים שאי אפשר יותר בתור מישהי שאיבדה מישהו מאוד קרוב אליה והייתה כמעט שנה וחצי בדיכאון אני אומרת לך שאתה מסוגל אתה מסוגל לקחת את עצמך בידיים ולשלוט על עצמך המחשבות האלה והרגעים האלה זה דבר שיחלוף ברגע שתיקח את עצמך בידיים ותחליט תחליט שאתה בוחר לחיות בלי כל הפחדים בלי כל המחשבות ובלי כל החרא הזה שאתה יודע שרק מזיק לך נפשית ופיזית אני לא אומרת שהמחשבות יעלמו ושהרגעים הקשים לא יהיו קשים יותר אבל עצם זה שאתה כותב פה מראה שאתה רוצה לצאת מהמצב הדפוק שאתה נמצא בו אתה כבר בדרך הנכונה תתחיל לשמוע מוסיקה יותר אופטימית את החדר שלך תעצב בצורה שמחה יותר תנסה לחשוב על דברים שעושים לך טוב אני מבינה שזה קשה אבל ברגע שאתה בוחר בטוב אף אחד לא יוכל לעצור אותך זה תהליך אבל תהליך ששווה את זה אחר כך החיים שלך יראו לך כמו קסם
אתה תמיד מוזמן לכתוב בפרטי או פה אם אתה רוצה לדבר אני ממש אשמח לעזור❤
אתה תמיד מוזמן לכתוב בפרטי או פה אם אתה רוצה לדבר אני ממש אשמח לעזור❤