התחברות
הרשמה
אכלתי מלא מלא שוקולד ושטויות בא לי להקיא מה לעשות?
16 ביולי 2021, 19:04
הקאות
אוכל
שוקולד
בחילות
להקיא
3 תשובות
תנוחי ותשתי מים קרים
או שתקיאי(?)
תרגישי טוב
נ
נחפשה ונחקורה.
תשתי מים קרים ותנוחי
ת
תה קר
אל תקיאי!!!!!!!!!!!
הולה
באותו הנושא:
אני אכלתי מלא מלא שוקולד, ברמות הכי מוגזמות שאפשר לחשוב, ואני מרגישה שכדאי לי להקיא..
אכלתי חבילת שוקולד שלמה כדאי לי להקיא את זה?
אכלתי מלא מלא מלא מלא שטויות איך להקיא חוץ מלדחוף אצבעות איזה דרכים יש עוד?
אכלתי מלא שטויות ועכשיו כואבת לי הבטן ואני מפחד שעליתי מאד במשקל, כדי לי להקיא?
אכלתי מלא עוגת שוקולד להקיא ?
אכלתי חצי עוגת שוקולד ועכשיו יש לי להקיא
אכלתי עכשיו מגש שלם של עוגת שוקולד, אם אני אדחוף אצבעות אני אצליח להקיא הכל?
יש לי פוביה מהקאות ועכשיו יש לי בחילה כי אכלתי שטויות ואני עומדת להקיא ואני פוחדת
אכלתי מלא היום אני רוצה להקיא פשוט פעם אחת רק כדי להוציא את זה מהמערכת שלי(אכלתי כריך עם שוקולד וחמאת בוטנים
אכלתי אתמול מלא שטויות ועכשיו ממש כואבת לי הבטן... יש דרך להקיא בלי לדחוף אצבעות לגרון?
אכלתי סושי עם דג נע ועכשיו יש לי להקיא זה בגלל זה ללכת להקיא או לחכות?