10 תשובות
נסע איפה בידיוק? אוטובוס? רכבת?
נסעתי אתמול
בעיקרון כשנכנסים לשם יש כזה שכתוב לשים את הרב-קו או אשראי ואז זה משלם על הנסיעה, ברגע שאת נכנסת לרכבת את רק צריכה למצוא לעצמך מקום וזהו
בעיקרון כשנכנסים לשם יש כזה שכתוב לשים את הרב-קו או אשראי ואז זה משלם על הנסיעה, ברגע שאת נכנסת לרכבת את רק צריכה למצוא לעצמך מקום וזהו
שואל השאלה:
רכבת
רכבת
אנונימית
*זה לפי מה שאני הבנתי*
שואל השאלה:
אבל איפה אני צריכה להשים את הכרטיס
אבל איפה אני צריכה להשים את הכרטיס
אנונימית
אה קל, אם יש לך רב קו בכל תחנת רכבת יש איזור כניסה, ושם יש לוחית שאת פשוט מניחה שם את הרב קו ונכנסת, אותו דבר כשאת יוצאת, כמו באוטובוס
תלוי מה את רוצה לקנות. כרטיס חופשי יומי או נסיעה לכיוון אחד.
בכל מקרה אם את לא מתמצאת בתעריפים ובסוגי הכרטיסים את יכולה להתייעץ עם האדם בקופה
בכל מקרה אם את לא מתמצאת בתעריפים ובסוגי הכרטיסים את יכולה להתייעץ עם האדם בקופה
יש קופות עם נציגי רכבת ישראל שאת יכולה לבקש מהם כרטיס (חשוב לציין לאיזה תחנה את רוצה להגיע ואם את מעוניינת בכיון אחד או הלוך וחזור).
יש גם קופה בשירות עצמי (שזה אותו הדבר רק בלי נציג).
ואפשר לשלם גם באפליקצית מוביט.
יש גם קופה בשירות עצמי (שזה אותו הדבר רק בלי נציג).
ואפשר לשלם גם באפליקצית מוביט.
כשתכנסי זה פשוט אוטומטי.. לא יודעת איך להסביר את צריכה להיות שם כדי להבין
אחותי אם יש לך כסף ברב קו את פשוט עוברת ונוסעת לאן שבא לך, לא צריך לקנות כרטיס.
אנונימית
באותו הנושא: