25 תשובות
כי למי יש כח לפתוח גוגל
עצלנים
כי זה יותר מהיר ואנשים מקצרים את התשובות בלי סיבוכים
כי הם מתעצלים לבדוק
עצלנות.
כי למי יש כח לפתוח גוגל לכתוב שאלה ולחפש תשובה אם הוא יכול לשאול שאלה ופשוט לחכות לתשובות
למה לחפש בגוגל הרבה מקורות, אם כאן כל המקורות יכולים להיות מרוכזים בשאלה אחת? (תשובות מגוונת = יותר אינפורמציה = יותר דיוק בתשובה)
S0M
כי גוגל זה מלא אתרים וסמטוחה וגם שפה גבוהה ומעצבנת ולמי יש כוח
פה באתר זה קלי קלות
כל מה שאנשים שואלים בסטיפס אני הולכת לגוגל מחפשת תשובה ומחזירה תוך שניה באמת אנשים עצלנים
^איזה נחמדה את למה
יותר קצר
עצלנות, גם במציאות יש אנשים ששואלים שאלות כאלה
למי יש כוח עכשיו לפתוח גוגל
כן אבל כל הזמן שואלים שאלות כמו איך אומרים באנגלית... שהם יכולים פשוט להיכנס לגוגל טראנסלייט
אני לפעמים עושה את זה כי כשאני מחפשת בגוגל אז כתוב בשפה גבוהה שאני מאבדת את זה אז אני שואלת פה וכותבים בשפה מובנת ויותר תמציתי.
^^ גוגל טראנלייט לא תמיד מדייק..
תכלס סטיפס זה סוג של גוגל
ילד פתח גוגל סתכל למה
אנונימי
כי גוגל לא נחמד, אתם לרוב כן
המידע שיש בגוגל נכתב על ידי אנשים אחרים כמוני כמוך לפעמים לאנשים האלה יש מטרה להטעות ואין לך דרך לשאול את כותב האתר / מאמר תוכיח או למה זה ככה וככה לא הבנתי פה אתה יכול לשאול את הבן טיפה יותר לעומק על התשובה שלו בכללי אני חושב שפשוט כי משעמם גם לי משמעם זה למה יש לי סטיפס
כי מה רק לפתוח גוגל?
עדיף לפתוח גוגל לכתוב סטיפס להתחבר למשתמש לכתוב שאלה שמנוסחת בלי הרבה ח או בלי הרבה ה לתייג תיוגים נחמדים ומשעשעים ולחכות לתשובות מכמה סטיפסים יקרים.
כי הם כבר בסטיפס
עצלנות.
אנשים תת רמה במקום לטרוח לפתוח מקור שואלים שאלות בסטיפס וזה יותר איטי
כי רוב מה שאני מקבל בגוגל זה או פרסומות או בולשיט, אז או שאני בודק בסטיפס או בויקיפדיה