7 תשובות
כן
אנונימית
באף סיטואציה
לא חושבת שזה בסדר לעשות את זה בכלל.אבל קשה לי להאמין שלא אעשה את זה בעתיד.
לעולם לא. אני מאלה שנותנים לאחרים לדרוך עליהם בשביל לעזור להם להתקדם
אנונימית
כן רק אם הם עשו את זה עליי לפני זה
הר מירון
כל סיטואציה, מי שבדרכי גורלו להידרך
באותו הנושא: