4 תשובות
פשוט תנסה לשכוח מה תעסיק את עצמך ותנסה פשוט להלחיר את זה מה שהיה היה אי אפשר לשנות זה
לא נורא
לכולם זה קורה בסופו של דבר... עוד מעט כולם ישכחו מזה
רק להבא תנסה להיות יותר זהיר, אולי למצוא מישהו לא שיכור ישמור עליך
לכולם זה קורה בסופו של דבר... עוד מעט כולם ישכחו מזה
רק להבא תנסה להיות יותר זהיר, אולי למצוא מישהו לא שיכור ישמור עליך
נקניקיה וציפס רבו מי יותר עשיר ואז בא הבשר טחון
כולם שיכורים ודופקים את עצמם. תתנצל עם זה היה בפני מישהו ותגיד שהיית שיכור, ואל תעשה את זה שוב.
באותו הנושא: