6 תשובות
תקשיבי ילדה יפה,הכל בסדר,תשקיעי בלימודים ואפילו יהיה לך יותר צחוקים בכיתה
אל תסיקי מסקנות. אולי יאהבו אותך, ויקבלו אותך כמו שאת.
תנסי להיתחבר אליהם, אני בטוחה שהיו לך חברות
תנסי להיתחבר אליהם, אני בטוחה שהיו לך חברות
אהובה, אני מבין את החששות, אבל את סתם קופצת למסקנות, מאיפה את יודעת שלא יאהבו אותך ? אני בטוח שיהיה לך טוב ושאת עשית את הדבר הנכון בשבילך וחוץ מזה, את עולה לתיכון ונשאר לך רק 3 שנים. זה יגמר לפני שתספיקי להרגיש.
שואל השאלה:
כיאלו אני לובשת מכנסיים ואני כן מדברת עם בנים ויוצאת וזה פשוט הלחץ הזה של להכיר אנשים חדשים מלחיץ אןתי בטירוף
כיאלו אני לובשת מכנסיים ואני כן מדברת עם בנים ויוצאת וזה פשוט הלחץ הזה של להכיר אנשים חדשים מלחיץ אןתי בטירוף
את לא צריכה להילחץ, פשוט תנסי להיתחבר
שואל השאלה:
אוף כן אבל אני מפחדת שהשיחות ייתקעו וכזה יהיה מביך
אוף כן אבל אני מפחדת שהשיחות ייתקעו וכזה יהיה מביך
באותו הנושא: