התחברות הרשמה

זה בסדר לתלות דגלים של מדינות זרות במרפסת?

20 ביולי 2021, 22:12
דגליםישראלמדינותהיסטוריהמרפסת    
6 תשובות
כן
:
:)I'm BoReD
כן
ל
לירז תבורי
שואל השאלה:
^זה ברור
א
אמנון טיטינסקי
כן
הולה
כן זה מגניב
א
אמא רוסיה
כל עוד שזאת לא מדינה שמזיקה לנו, אז זה בסדר. והכי טוב אם יש יותר מדגל אחד, ולא רק דגל יוון למשל.
_
_ נתי
באותו הנושא:
מה המדינה שהדגל שלה הוא אדום כחול לבן (פסים) מלמעלה למטה בסדר הזה?
לתלות דגל גאווה במקום ציבורי זה נגד החוק?
חשבתי לתלות במרפסת את דגלי מדינות העולם (ליופי ולשלום)
לגיטימי לבקש לתלות דגל ישראל בכיתה?
לדעת דגלים של מדינות זה ידע כללי?
דגלים של מדינות דומים?
כדאי לי לתלות דגל גאווה על הקיר?
האם חוקי לתלות דגל פלסטין?
אני רוצה לתלות דגל גאווה בחדר אבל אני לא יודעת אם כדאי...
זה בסדר לתלות דגלים במרפסת?
אתם חושבים שזה בסדר לקחת את השם משפחה של האמא במטרה להשתלב במדינה זרה ונוצרייה?