7 תשובות
שואל השאלה:
ילדה ארורה היא מעלה לי את העצבים
אנונימית
שואל השאלה:
וגם היא הביאה מתנה חזרתי שהיא אוהבת טיקטוקרית כזאת והי אפילו לא חייכה אליה
אנונימית
חחח אני נסעתי שעה ברכבת לבד לפגוש ילדה והיא לא חייבת לך כלום אז אין על מה לשנוא אבל זה עדיין מבאס מצידה
חחח אוי נו באמת היא לא חייבת לך כלום
עשית את זה בתור חברה לא?
אם עשית את זה רק בשביל שהיא תחזיר לך טובה זה די מטופש
היא לא חייבת לך כלום
אנונימית
משהו שלמדתי בחיים - אל תצפי מאנשים אחרים להיות טובים כמוך. זה שאת היית חמודה והתאמצת בשבילה לא אומר שהיא צריכה לעשות אותו דבר
אבל כן היא מבאסת ממש
תחשבי טוב פעם הבאה שהיא רוצה טובה ממך
טוב היה לה מפגש היום.. מניחה שאם לא היה לה היא הייתה באה איתך
הרבה פעמים אנחנו רוצים לקבל גמול על דברים שלא היו לנו כיפיים. זה לא שאת רוצה שהיא תעשה משהו בשבילך בתמורה למה שעשית בשבילה - את רוצה שהיא תעשה משהו בשבילך בגלל שלעשות משהו בשבילה היה לך קשה והתאמצת ובגלל זה את מתעצבנת כשהיא לא עושה את אותו הדבר
עצה שלי אם את הולכת לעשות משהו בשביל מישהו תעשי אותו מכל הלב בגלל שאת אוהבת לא סתם בגלל שהוא רצה (ומניסיון) אם את עושה משהו רק בגלל שהם רצו את תמיד נדפקת