התחברות הרשמה

למה כותבים פברואר אבל תמיד אומרים פבואר?

או שזה רק אני
22 ביולי 2021, 12:53
איך אומריםמיליםלשון עבריתפברוארמה זה    
4 תשובות
אנשים לא אוהבים להגיד את האות ר בשווא נח
C
Civil
מה? אני תמיד אומר פברואר
אנונימי
אף פעם לא שמעתי מישהו שאומר פבואר
A
Another
כי רגילים לדבר ככה רוב האנשים
י
יֶלֶד פֶּלֶא
באותו הנושא:
למה כותבים פברואר ואומרים פבואר?
למה כותבים פברואר (עם ר') למרות שהוגים "פבואר"?
אתם *אומרים* פברואר או פבואר?
בתכלס שאתם אומרים חודש פברואר אתם אומרים פברואר או פבואר
איך אתם אומרים פברואר או פבואר?
איך אתם אומרים? פבואר או פברואר? למה תמיד חשבתי שאומרים פבואר ורק היום גיליתי שאומרים פברואר??
כותבים פבואר או פברואר?
אומרים פברואר או פבואר? (איך אומרים לא איך כותבים) חח
איך אומרים פברואר או פבואר?
פבואר או פברואר?
איך אתם אומרים בתכלס' פבואר או פברואר?