9 תשובות
לא בהכרח
לא, זה לא, במיוחד כשהוא לא מכיר אותה *אהמ אהמ*.
סתם תגובות בלי משמעות.
סתם תגובות בלי משמעות.
לא בהכרח, הנורמה באינסטגרם זה לכתוב תגובות מפרגנות בסגנון. זה שהוא החמיא לך בפוסט לא בהכרח אומר שהוא בקטע שלך
לא ,סתם רוצה להחמיא כי לא נעים לא לרשום כלופ
תלוי
אם זו קרובת משפחה מן הסתם שלא
אבל אם זו ידידה/חברה/מכרה אז סביר להניח שכן
אם זו קרובת משפחה מן הסתם שלא
אבל אם זו ידידה/חברה/מכרה אז סביר להניח שכן
שואל השאלה:
היא ידידה שלו אז זה אומר שהוא בקטע שלה?פשוט חשבתי לעצמי שעם הוא בקטע שלה אז למה שהוא ייראה את זה ולא יסתיר את זה אז יכולה להיות שזה סתם
היא ידידה שלו אז זה אומר שהוא בקטע שלה?פשוט חשבתי לעצמי שעם הוא בקטע שלה אז למה שהוא ייראה את זה ולא יסתיר את זה אז יכולה להיות שזה סתם
אנונימית
יכול להיות שזה בצחוק או ציניות אבל יש מצב הוא באמת בקטע שלה
לא בהכרח
זה מקובל באינסטגרם גם בין ידידים לעשות סתם תגובות, אבל שוב, זה פייק ואין להן משמעות, דיי צבוע.
באותו הנושא: