3 תשובות
כבר הגננת תיתן לך מה לעשות.
פשוט תהיי את ונחמדה אליהם כי הן ילדים. תעמדי על שלך כשזה נעשה תלותי מדי. וזהו.. יותר מלהיות אחראית את לא צריכה כלום..
שואל השאלה:
זה כאילו קייטנה אנחנו אמורים להעביר פעילויות ומשחקי חברה
אנונימית
אה.
אם את מעבירה פעילות תבדקי קודם איזה חומרים יש לך לעבוד איתם.
את יכולה גם לשאול את האחראית עלייך בטלפון.
להסתכל באינטרנט או בפינטרסט על כל מיני יצירות שעושים עם הילדים עם חומרים כאלה ופשוט להרכיב פעילות מזה.
אבל להסביר להם את המשימה טוב טוב. כי ככל שהילד קטן יותר יש לו בעיה בתפיסה והבנה.
תעברי ביניהם בזמן הפעילות לראות שהם הבינו ולא צריכים עזרה.
ואני די בטוחה שיעוף לך הזמן שם..
משחקי חברה את יכולה לשחק איתם ים יבשה/ משחק הכיסאות..ודברים בסגנון. ילדים ממש אוהבים את זה