16 תשובות
בתור דתיה לשעבר 8
שורדת בשינה
לפעמים קשה
שואל השאלה:
tair
את כיום שומרת שבת?
לפעמים קל לפעמים מאוד קשה
אבל לרוב אולי 6 כזה
שואל השאלה:
לי שעתיים אחרי כניסת שבת כבר קשה
לא קשה
לא קשה בכלל רב הזמן
(חוץ מהפעמים שאני באמצע סדרה מותחת)
אנונימית
1, לא קשה לי בכלל
9. נוראי, אני לא סובלת את השעמום המחריד של שבת.
7
לא קשה בכלל, זה דווקא כיף שיום אחד בשבוע מתנתקים מכל המכשירים ואוכלים ומשחקים ביחד כל המשפחה
.
אנונימי
תאמת שבכלל לא קשה..
אולי קצת בגלל הטלפון, אבל בעיקרון זה ממש כיףף, להיות עם המשפחה והחברים, בלי טלפון.. זו תחושה של שחרורר..
קיצרר ממש נחמדד
דתלש"ית, 2
אנונימית