8 תשובות
שואל השאלה:
המורה נהיגה אמר לי שהוא לא יחשיב מה שהיה בסוף אבל היה פעם אחת שהוא אמר לי שיש ירוק (הסתכלתי על הילד שעמד ממש על המעבר חצייה)
המורה נהיגה אמר לי שהוא לא יחשיב מה שהיה בסוף אבל היה פעם אחת שהוא אמר לי שיש ירוק (הסתכלתי על הילד שעמד ממש על המעבר חצייה)
אנונימי
עברת בסוף?
שואל השאלה:
כןןןן עכשיו קיבלתי תהודעה איך צרחתי משמחמה
כןןןן עכשיו קיבלתי תהודעה איך צרחתי משמחמה
אנונימי
וואיי איזה כיף לךך!! בקרוב אצלי חח
כל הכבוד
שואל השאלה:
וגם הוא העיר לי על האיתות והוא היה טסטר ממש נחמד ומרגיע לא כמו הקודם שהיטלר היה צדיק לידו
וגם הוא העיר לי על האיתות והוא היה טסטר ממש נחמד ומרגיע לא כמו הקודם שהיטלר היה צדיק לידו
אנונימי
תלוי למה בלם.
אשמח אם תפרט.
אשמח אם תפרט.
אנונימי
בלימה זה נכשל...
אבל מקווה בשבילך שהוא לא החשיב.
אבל מקווה בשבילך שהוא לא החשיב.
אנונימית
באותו הנושא: