3 תשובות
אין נורמליים
מה שכן יש את הפארק החדש בנווה גן שיש שם הרבה מסלולים לרכיבה ואפשר לרכוב שם
או ליד הגבול עם קריית אונו יש שם משהו ממש קטן לסקייטבורד
אנונימית
יש באם המושבות אחד מאחורי הצופים אבל הוא 6/10 כזה אין בו דברים גבוהים וכזה זה מסלולים שבסופו ברובם הם מחוברים ויש פניות ועליות וירידות
שואל השאלה:
אנונימית אני הולך לפארק החדש הזה כל יום