3 תשובות
עוד כזה כמה ימים זה לא חייב להיות הכרחי לקבל באותו יום שקיבלת
אני קיבלתי בפעם הראשונה ב17 והיה לי ב2 החודש
אני קיבלתי בפעם הראשונה ב17 והיה לי ב2 החודש
יכול להיות,אבל בגלל שרק קיבלת לפני חודש בפעם הראשונה אז רוב הסיכויים שהוא יהיה לא סדיר. כלומר יאחר או יקדים
יש סיכוי שתקבלי היום, מחר או בכלל עוד שבוע . בכמה שנים הראשונות המחזור לא סדיר, אז אם זה יאחר קצת זה בסדר :)
באותו הנושא: