4 תשובות
עדיף עכשיו, שיראה ש"קרה" משהו בלילה ולא תוכל להגיע ושלפחות אמרת לו באותו רגע.
שואל השאלה:
זה בסדר לכתוב מסיבות אישיות?
זה בסדר לכתוב מסיבות אישיות?
אנונימית
כן.
עכשיו עכשיו
באותו הנושא: