3 תשובות
שואל השאלה:
אז מה השם של הפאנדום של ביבי אם לא כל הליכודנקים בו?
אנונימית
שואל השאלה:
א. אני לא בטוחה שבדקת את ההגדרה לשמאלני,
ב. אני אתאיסטית,
ג. מה כביכול ביבי עשה שהוא כל כך מדהים?
ד. הממשלה החדשה מקדמים עכשיו מלא חוקים שהיו אמורים להיות כבר מזמן
אנונימית
ביבי פשוט מושלם, עשה רק טוב לישראל.
ומה יש לאהוב בבנט? הוא שיקר ורימה אותנו ובסוף הלך עם השמאל ואני בחרתי בו וקיבלתי את זה ישר לפנים.
אנונימית