10 תשובות
יא זה יצא ממש חמוד
חמוד, אבל לדעתי אפשר להשתפר מכאן
נחמד, הצביעה פשוטה
אנונימית
ציור מאוד יפה
ציור בסדר...
אפשר להשתפר
פחות אהבתי אם אני אהיה כנה^_^
שואל השאלה:
^^^^^ מאי, כן, מסכים. אבל ציירתי (ובכללי אני מצייר) רק כשיש לי אינטרס לזה + אם יש איזשהו דמות או בן אדם שאני נדלק אליו ויש לי רצון לנשות לתייר אותו/אותה.
אנונימי
שואל השאלה:
במקרה ואתם מעוניינים לפוסטים הבאים שיהיו בעמוד של הציורים (וכו' ) שלי, אתם יכולים לעקוב על אינסטגרם שלי. לא מכריח, אבל אם תרצו.
אנונימי
וואלה חמוד אחשלי