7 תשובות
לכל אחד יש פגם קטן במראה. כמו שזה נשמע הפגם הזה מאוד קטן, לא משהו שאמור להדאיג אותך, יאהבו אותך איך שאת
שואל השאלה:
זהו ששמתי בשנה שפתחתי את הגבה אבל לא אמורים בשנים אחר כך לשים...
אנונימית
זה מגניב מה יש לך
שואל השאלה:
חחח תודה:) הלוואי ואני הייתי חושבת ככה
אנונימית
לכולנו יש דברים שאנחנו לא אוהבים בעצמנו
אני חושבת שזה ממש יפה ואין לך מה להתבייש בזה
גם לאח שלי יש
כשהייתי קטן אחותי דפקה לי מקל לגבה ומאז יש לי צלקת שם (אותו דבר כמו שלך) אני די סבבה עם זה זה לא נורא כמו שאת חושבת
זה נשמע ממש יפה
אבל אם את באמת לא אוהבת ורוצה לשנות יש היום משהו שכמו מציירים לך את הגבה באופן קבוע