6 תשובות
אם את בחול עם אחים וכו' אז תטיילי איתם
אני מצטערת לשמוע, זה נשמע ממש רע.. את חייבת לא לתת לה להשפיע עליך. תחשבי שאת צופה בכל זה כאילו זאת סדרת טלוויזיה, מה היית רוצה שהגיבורה תעשה? ואם את רוצה את מוזמנת לדבר איתי בפרטי בכל זמן
כלכך מבינה אותך, אני גם בחול עם אמא שלי, רק שתינן. וזה הדבר הכי קשה שעשיתי בחיים, אני מתלוננת הרבה אבל כי ככה אני והיא מתנהגת כאילו היא לא מכירנ את זה אצלי ואז מתחילה להאשים אותי בדברים ורק מחפשת איך להקטין אותי, רע לי עם זה וזה קשנ ואני מתה כבר לחזור לארץ בלי להיות איתה 24/7, קצת סובלת אבל מה יש לי לעשות
תדברי איתה עזבי את הטיול והכל היחסים הרבה יותר חשובים
מזדהה עם זה
לא לגמרי, אבל גם לאמא שלי יש יציאות מוזרות כזה באופן יומיומי, וכשאת בחופשה זה עוד יותר מבאס, להרגיש רע וללכת על קוצים בכל מה שאת אומרת.
אולי תנסי לתפוס אותה בזמן שהיא רגועה ולנסות להסביר תשמעי לי זה לא עובד אבל באמת שאין לי מה להציע חוץ מלהגיד לך שאני מבינה איך את מרגישה
מצד אחד את אוהבת אותה מצד שני את כועסת עליה ואז את חושבת על זה שהיא עדיין אמא שלך
לא לגמרי, אבל גם לאמא שלי יש יציאות מוזרות כזה באופן יומיומי, וכשאת בחופשה זה עוד יותר מבאס, להרגיש רע וללכת על קוצים בכל מה שאת אומרת.
אולי תנסי לתפוס אותה בזמן שהיא רגועה ולנסות להסביר תשמעי לי זה לא עובד אבל באמת שאין לי מה להציע חוץ מלהגיד לך שאני מבינה איך את מרגישה
מצד אחד את אוהבת אותה מצד שני את כועסת עליה ואז את חושבת על זה שהיא עדיין אמא שלך
אנונימית
אני יודעת זה נשמע תינוקי אבל באמת פשוט אל תדברי איתה, אם היא תשאל אותך משהו או תנסה לדבר איתך תעני לה, אבל אל תתחילי לדבר איתה יותר מדי ואם היא סתם תתעצבן עלייך על משהו קטן פשוט לא להתייחס. זה שהיא אמא שלך לא אומר שהיא יכולה להרוס לך סתם ככה את היום ואת המצב רוח.
אנונימית
באותו הנושא: