5 תשובות
אם זה משפיע עליך ככה עדיף שכן.
תלוי מה אתה מרגיש
כן
תכבד את הסיטואציה הכבדה
משתתפת בצערך
שואל השאלה:
קצת כואב
אבל אין לי בעיה לנסוע בכביש
אנונימי
אני לא הייתי עושה שיעור נהיגה, גם שלי מתה לפני שלושה ימים ואני יודע שלא הייתי מצליח להתרכז בכביש אם הייתי צריך לנהוג.
אם אתה חושב שאתה יכול תעשה אבל חושב שיותר כדאי להיות עם המשפחה עכשיו