6 תשובות
כן.
בהצלחה:)
לא, לי לפחות זה לא עובד. אם את כופה את זה זה פשוט פחות כיף וקצת מאבד את הפואנטה לדעתי אבל אם לך זה עוזר לכי על זה
שואל השאלה:
אני מרגישה שאם אני לא כותבת אז אולי לא אכפת לי מספיק מהסיפור? אבל אני לא אוהבת להכריח את עצמי
שואל השאלה:
טוב
את מהממת ואני גאה בך ויהיה טוב מבטיחה!!
שואל השאלה:
אוקיי תודה מישהי שאני לא מכירה :)