6 תשובות
כן.
בהצלחה:)
בהצלחה:)
לא, לי לפחות זה לא עובד. אם את כופה את זה זה פשוט פחות כיף וקצת מאבד את הפואנטה לדעתי אבל אם לך זה עוזר לכי על זה
שואל השאלה:
אני מרגישה שאם אני לא כותבת אז אולי לא אכפת לי מספיק מהסיפור? אבל אני לא אוהבת להכריח את עצמי
אני מרגישה שאם אני לא כותבת אז אולי לא אכפת לי מספיק מהסיפור? אבל אני לא אוהבת להכריח את עצמי
שואל השאלה:
טוב
טוב
את מהממת ואני גאה בך ויהיה טוב מבטיחה!!
שואל השאלה:
אוקיי תודה מישהי שאני לא מכירה :)
אוקיי תודה מישהי שאני לא מכירה :)
באותו הנושא: