9 תשובות
אני תמיד רואה פרקים רנדומלים מסדרה שכבר ראיתי
סתם שאלה למה את צריכה לקום עוד 3 שעות
המשרד\חברים
שעת נעילה
שואל השאלה:
אני מתכננת לרכב באופניים לפני שחם כי שחושך אני לא יכולה כי יש מלא פועלים מחוץ לבית
אני מתכננת לרכב באופניים לפני שחם כי שחושך אני לא יכולה כי יש מלא פועלים מחוץ לבית
מצדיעה לך
המשרד-זו סדרה טובה.במיוחד לשעות בוקר
איך פגשתי את אמא
שואל השאלה:
אל תצדיעי נרדמתי ב5:30 אמרתי אשן חצי שעה קמתי ב10
אל תצדיעי נרדמתי ב5:30 אמרתי אשן חצי שעה קמתי ב10