9 תשובות
אני תמיד רואה פרקים רנדומלים מסדרה שכבר ראיתי
סתם שאלה למה את צריכה לקום עוד 3 שעות
המשרד\חברים
שעת נעילה
שואל השאלה:
אני מתכננת לרכב באופניים לפני שחם כי שחושך אני לא יכולה כי יש מלא פועלים מחוץ לבית
מצדיעה לך
המשרד-זו סדרה טובה.במיוחד לשעות בוקר
איך פגשתי את אמא
שואל השאלה:
אל תצדיעי נרדמתי ב5:30 אמרתי אשן חצי שעה קמתי ב10