11 תשובות
חד משמעית לא למה לשחק בה בכלל??הקיצר ברחי מהר אחותי
אם היא מתחילה להיפתח אליכם אז זה רק עניין של זמן

ותלוי האם יש לך כח וסבלנות להשקיע והאם זה שווה את זה
ממש ממש לא.
לא
לא!!!
קודם כל למה לשחק בה?
ומאיפה המצפון לעשות לה דבר כזה?
שואל השאלה:
למי שלא הבין אני זאתי ששיחקו בה..
אנונימית
לא הייתי משחק באף אחת נקודה.
קרה לי והבחור שהתחלתי לצאת איתו אמר לי שזה פשוט לא יילך בינינו.
וגם לי היה ממש קשה להיפתח לקשר חדש והוא החליט לגמור את זה לפני שממש הייתי מתאהבת בו ונפתחתי אליו
הוא לא המשיך לשחק בי אלא גמר את זה מיד ...
אנונימית
בעיקרון בגלל שקשה לי להיפתח ולסמוך על מישהו בקשר, אני נמנעת מליצור קשרים או אם זה קרה לי כמה פעמים אני פשוט מתחרטת ומנתקת קשר כי אני מפחדת להיפגע שוב